Všechny lokace sběratelského dopisu Oxenfree 2 Maggie Adlerové

Při putování po Cameně hledejte dopisy Oxenfree 2, protože tyto vzkazy od Maggie Adlerové vám poskytnou více informací o všem, co se děje. Po celém pobřeží Cameny je zakopáno 13 sběratelských dopisů, které se však objevují jako jasná, třpytivá světla v zemi. Těchto dopisů z Oxenfree 2 Lost Signals je pět sad, přičemž každá sada je adresována jiné osobě – za dokončení každé sady a nalezení všech dopisů získáte také trofej/úspěch! Pokud chcete hru dohrát na 100 %, zde najdete umístění všech dopisů z Oxenfree 2.

Umístění písmen ve hře Oxenfree 2

Průvodci hrou Oxenfree 2

Jak dlouho trvá, než porazíte hru Oxenfree 2
Vysílače hry Oxenfree 2
Dům Jacoba ve hře Oxenfree 2

Jak již bylo zmíněno, při hledání písmen Oxenfree 2 musíte dávat pozor na světlý bod, který se pravidelně objevuje v zemi. Přibližte se k těmto místům a vykopejte dopisy, abyste je sebrali, i když si uvědomte, že je lze sebrat až poté, co získáte horolezecké vybavení ze všeobecného obchodu s Jacobem. Kromě toho lze všech 13 písmen Oxenfree 2 sebrat během jednoho hraní, ale neexistuje způsob, jak sebrat ta, která vám chybí, pokud hru dokončíte, takže budete muset začít znovu. Seřadil jsem je zhruba tak, jak se s nimi setkáte v příběhu, takže tady je máte kde hledat:

Oxenfree 2 Uptown Harbor dopis

Oxenfree 2 sběratelský dopis u stožáru v přístavu uptown

(Obrázek: Netflix Games)

Od obchodu se smíšeným zbožím v přístavní oblasti se vydejte po cestě vlevo nahoru a dostanete se na oplocenou vyhlídku se stožárem, který je přímo nad obchodem. Jedná se o dopis 2 v sadě Mel Chapman.

Oxenfree 2 Funnieho parkoviště písmeno

Oxenfree 2 písmeno sběratelské poblíž telefonního automatu na parkovišti

(Obrázek: Netflix Games)

Z přístavu se vydejte úplně doleva a po silnici nahoru, abyste se dostali na parkoviště. Jděte k telefonu na budově Funnie’s a poblíž spatříte na zemi svítící dopis. Jedná se o dopis 2 v sadě Ingrid Whiteové. Nyní se můžeš vydat po silnici nahoru a dostat se na stezku Copper Creek Trail.

Oxenfree 2 Dopis na stezce Copper Creek Trail

Oxenfree 2 sběratelská písmena na římse na stezce Copper Creek

(Obrázek: Netflix Games)

Přejděte na křižovatku na stezce, kde se můžete vydat buď vlevo do kopce, nebo vpravo vyšplháním na útes. Vyšplhejte po cestě doprava a na první římse, na kterou se dostanete, uvidíte dopis. Jedná se o písmeno 3 v sadě Mel Chapman.

Oxenfree 2 Pemmican Trailhead písmeno

Oxenfree 2 sběratelská písmena na stezce v pemmican trailhead

(Obrázek: Netflix Games)

Ještě v oblasti Copper Creak Trail se místo toho vydejte po levé cestě Oxenfree 2 nahoru k Pemmican Trailhead. Jakmile budete v oblasti, vydejte se po stezce nahoru a zahněte na první cestu vlevo, která vede na malou mýtinu. Na mýtině spatříte dopis. Jedná se o písmeno 1 v sadě Mel Chapman, a pokud jste postupovali podle tohoto průvodce, měli byste nyní mít celou sadu Mel Chapman.

Přečtěte si více  Úplný návod na přežití Jediů ze Star Wars, který vám pomůže v boji s Impériem.

Oxenfree 2 Camber Cape dopis

Oxenfree 2 sběratelské písmeno na mysu Camber poblíž nory

(Obrázek: Netflix Games)

Vydejte se nahoru přes mys Camber Cape, jako byste mířili k úplně prvnímu vysílači, který jste umístili na vrchol. Až se budete blížit k vrcholu kopce v pravé části oblasti, podívejte se směrem k malé zvířecí noře a poblíž uvidíte v zemi dopis. Jedná se o písmeno 2 v sadě J. B.

Oxenfree 2 Bodová písmena Tilia

Oxenfree 2 sběratelské písmeno v point tilia

(Obrázek: Netflix Games)

V Point Tilia jsou dvě písmena, která je třeba sebrat, a je to jediná oblast, kde se nachází více než jedno písmeno. První z nich, což je písmeno 3 v sadě J.B., se nachází na levé spodní straně Point Tilia. Slez dolů pomocí lan a pokračuj po cestě dolů, ale jdi doleva a přejdi přes vodopád. Pokračujte po cestě doleva a dolů z kopce, pak slezte po útesu dolů a dostaňte se na nižší římsu, na které je písmeno.

Oxenfree 2 písmeno sběratelské v point tilia hill

Pro druhý dopis v Point Tilia se vydejte nahoru ke stanici rangerů v levém horním rohu oblasti. Jakmile se přiblížíte, uvidíte těsně před schody vedoucími nahoru ke stanici nástěnku. Těsně pod tímto bodem zamiřte doprava a pomocí kmene stromu přejděte na další oblast s cestou. Jděte po cestě nahoru a u kamenů na vrcholu kopce seberte dopis. Jedná se o dopis 3 ze sady Ingrid White.

Oxenfree 2 Tootega Falls dopis

Oxenfree 2 písmeno sbíratelné ve vodopádu tootega falls

(Obrázek: Netflix Games)

Přejděte k velkému vodopádu v Tootega Falls a místo toho, abyste vylezli po schodech nahoru na most, sejděte dolů k řece a přeskočte skály. Zde sebereš písmeno 1 ze sady J.B. a pokud jsi postupoval správně, měl bys nyní mít kompletní sadu písmen J.B..

Oxenfree 2 Horseshoe Beach dopis

Oxenfree 2 písmeno sběratelské na pláži horseshoe beach

(Obrázek: Netflix Games)

Tento dopis si můžete vyzvednout až po konfrontaci s Charliem u vodopádů Tootega. Vrať se na pláž Horseshoe Beach a slez dolů na písek, jako bys šel ke komínu pro hádanky na pláži Oxenfree 2. Dopis se nachází v písku hned vedle vody pod skalním obloukem. Seberte ho pro písmeno 3 v sadě Kenneth Young.

Oxenfree 2 Waterhead Bluffs dopis

Oxenfree 2 sběratelská písmena na útesu ve Waterhead Bluffs

(Obrázek: Netflix Games)

Poté, co vyřešíte hádanku s hroutícím se dolem a dostanete se ven z jeskyně, budete muset vylézt po žebříku a poté po skále, abyste se dostali do další jeskyně v oblasti Waterhead Bluffs. Až vylezete na útes, vydejte se doprava podél římsy na stezku, která vede dolů do slepé uličky. Na konci cesty najdete další písmeno, a to písmeno 1 ze sady Kenneth Young.

Přečtěte si více  Všechno, co víme o Destiny 2 Season the Deep

Oxenfree 2 Charity Point letter

Oxenfree 2 písmeno sbíratelné v Charity Point útesu

(Obrázek: Netflix Games)

Nakonec projdete jeskyní, která vede do další oblasti, Charity Point. Vyšplhejte po římsách nahoru, abyste se dostali na cestu, pak jděte doprava a seskočte na nižší skalní plošinu. Zde se nachází další dopis, který je dopisem 2 ze sady Kenneth Young. Nyní byste měli mít kompletní sadu Kennetha Younga.

Oxenfree 2 Garland Ghost Town dopis

Oxenfree 2 sběratelská písmena na hřbitově u kostela v Garlandu

(Obrázek: Netflix Games)

Vydejte se ke kostelu v Garland Ghost Town a zamiřte na hřbitov. Budete muset prozkoumat rozbitý posilovač EMF, který vás nakonec dovede k hádance s posilovačem EMF Oxenfree 2. Vydejte se však po schodech nahoru a pokračujte po cestě kolem kostela. Na zemi spatříte dopis 1 ze sady Ingrid Whiteové. Jeho sebráním pro vás sada Ingrid Whiteové bude kompletní a měl by se vám odemknout 13. a poslední dopis poblíž Jacobova domu v Berenson Creek.

Dopis pro Oxenfree 2 Berenson Creek

Oxenfree 2 sběratelské dopisy v Berenson Creek u Jacobova domu

(Obrázek: Netflix Games)

Tento dopis lze sebrat až po nalezení ostatních 12 dopisů, takže do té doby neztrácejte čas hledáním! Od Jacobova domu se vydejte po cestě až k budově kůlny. Dopis se nachází přímo před kůlnou, takže ho seberte, abyste zkompletovali sbírku dopisů Maggie Adlerové.

Po sesbírání všech dopisů byste nyní měli získat trofeje/úspěchy „Záblesk zeleně“, „Mír v tomto oceánu“, „Mezi náhrobními kameny“, „Osiřelé sny“ a „Poslední tajemství“. Tím jste na dobré cestě ke stoprocentnímu splnění hry Oxenfree 2 Lost Signals, ale stále vám může uniknout spousta věcí, z nichž některé mohou ovlivnit, který z konců hry Oxenfree 2 získáte.

© GamesRadar+. Nelze reprodukovat bez povolení.

Frenk Rodriguez
Dobrý den, jmenuji se Frenk Rodriguez. Jsem zkušený spisovatel se silnou schopností jasně a efektivně komunikovat prostřednictvím svého psaní. Hluboce rozumím hernímu průmyslu a mám přehled o nejnovějších trendech a technologiích. Jsem zaměřený na detaily, dokážu přesně analyzovat a hodnotit hry a ke své práci přistupuji objektivně a spravedlivě. Do svého psaní a analýz vnáším také kreativní a inovativní pohled, což přispívá k tomu, že mé průvodce a recenze jsou pro čtenáře poutavé a zajímavé. Celkově mi tyto vlastnosti umožnily stát se důvěryhodným a spolehlivým zdrojem informací a postřehů v herním průmyslu.