Úplný průchod hrou Star Wars Jedi Survivor, který vám pomůže v boji s Impériem.

Rayvis je sice mrtvý, ale Dagan Gera je blízko získání kompasu Propasti z observatoře Vysoké republiky na Koboh. Dostaň se k plovoucí observatoři a zabraň Daganovi v cestě na Tanalorr.

Postavte se Daganovi na observatoři na Koboh

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal běží na stezku do kopce dlážděnou pláty červeného kovu

(Obrázek: EA)

Jakmile přistaneš zpět na Koboh, jdi do oblasti mezi Pyloon’s Saloon a Doma’s shop – všimneš si cesty vedoucí do kopce, která je vydlážděná převážně červenými plechy. Jdi po cestě doprava a pak se vydej po lanovce nahoru k vodopádům Foothill Falls.

V této oblasti najdeš opuštěnou chatrč Star Wars Jedi Survivor, která vede do náročné podzemní oblasti s několika užitečnými předměty uvnitř. To však není pro kritickou cestu nutné, takže se vydejte k vodopádu a grabněte na horní cestu. Protlač se jeskyní doprava a dojdeš k meditačnímu bodu Výstup na horu.

Vyšplhejte na horu k observatoři

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal předvádí myšlenkový trik na dva stormtroopery za zelenou laserovou bariérou

(Obrázek: EA)

Dále jděte nahoru k zelené laserové bariéře před vámi. Můžete jí proběhnout jako obvykle, ale můžete se před ni také postavit a myšlenkovým trikem přimět jednoho ze dvou Stormtrooperů, aby ji deaktivoval za vás. Než proběhnete další zelenou bariérou, ujistěte se, že BD-1 rozřízne nedaleký terminál, abyste odemkli schopnost Slice: Security Droid.

Projděte další bariérou a jděte po cestě doleva, abyste mohli bojovat s dalšími imperiálními jednotkami. Dejte se doprava, přeběhněte přes propast ve zdi a přeskočte propast na vrcholu kopce. Pokračujte dál přes skalnatou oblast a pak vyskočte nahoru do další oblasti. Zde můžete přestřihnout kabel, abyste si zkrátili cestu.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal se dívá na stěnu běžecké cesty s oranžovými šipkami ukazujícími, kam jít

(Obrázek: EA)

Jděte po cestě kolem a pak přeskočte k vojákům, kteří hlídají velkou bránu. Až budou mrtví, musíte bránu otevřít opakovaným silovým tlakem na řetězový naviják – nakonec se uzamkne na místě. V další oblasti si dejte pozor na dva Bilemawy!

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal se dívá na velké kolo navijáku, které slouží k natažení řetězů a otevření brány.

Vyškrábejte se na římsu, proběhněte stěnou skrz propast a pak projděte skrz vytlačenou mezeru do Mlžné rozlohy. Jděte doprava a skočte dolů, abyste se dostali k meditačnímu bodu Fogged Expanse. Z Meditačního bodu se vydejte po cestě vpřed a jděte doleva.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal prochází zamlženým prostranstvím s oranžovým kruhem označujícím cestu.

(Obrázek: EA)

Dejte se doprava a přeběhněte po stěně do další oblasti. Tím se Cal ocitne před velkými dveřmi s červenými světly. Dveře násilím otevřete, čímž uvolníte obrovského Mogua, který se s vámi okamžitě pokusí bojovat.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough velké hnědé stvoření Mogu připravené zaútočit na Cala poté, co silou vytáhl některé dveře.

Jakmile se s ním vypořádáte, projděte dveřmi a vyjděte na druhé straně. Musíte přeskočit na liány nad vámi, šplhat po nich a na konci se spustit dolů. Ujistěte se, že jste zde nahoře nastavili zkratku zipline, pak Force Push na stěnu běžící panel před vámi na místo a přejděte na druhou stranu. Zipline do další oblasti a pak bojujte s císařskými jednotkami, které hlídají havarovaný raketoplán.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal se dívá na hořící místo havárie imperiálního raketoplánu.

(Obrázek: EA)

Po jejich poražení se chytněte raketoplánu a prolezte jím, abyste se dostali do kokpitu. Cal sebere vylepšení Electro Dart pro BD-1, které nyní budete muset často používat k aktivaci určité elektroniky na dálku.

Poté, co trosky raketoplánu spadnou ze skály, přejděte k panelům běžícím po stěně a vystřelte Electro Dart na zdroj energie na protější skále – tím se jeden z panelů posune do správné polohy, takže nyní stěnu přeběhněte. Zopakujte to u dalšího zdroje energie a panelu pro běh po stěně a pak přejděte k meditačnímu bodu Mlžná rozloha.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough mířící elektrošipkou BD-1 na svítící zdroj elektrické energie.

(Obrázek: EA)

Nyní se od Meditačního bodu vydejte nahoru k budově vlevo – je to ta, kterou jste pravděpodobně viděli jako první, když jste vstoupili do této oblasti. Vylezte nahoru a vyskočte oknem do další budovy. Zde je zdroj energie, který pohybuje panelem běžícím po stěně, ale je časově omezený.

Přečtěte si více  Jak hrát Multiplayer Dead Island 2 s přáteli nebo dohazováním

Začněte tím, že silou zatlačíte na okno, pak po něm běžte po stěně a dopadněte na část kovového mostu. Odtud můžete na zdroj energie v budově vystřelit Elektro šipku, která přesune panel běhající po stěně do pozice nad propastí. Pak rychle přeběhněte po zdi a přeběhněte na druhou stranu.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal se dívá na elektro šipku běžící po stěně hádanky

(Obrázek: EA)

Jděte po cestě nahoru, přes propast se zachyťte za další skálu a pak se zachyťte za skálu nahoru a doleva, abyste se dostali do horní úrovně. Běžte dopředu ke kovovým dveřím a zamiřte dovnitř Marlovy jeskyně.

Vystřelte elektrošipku na zdroj energie před vámi a pak si proběhněte stěnou na druhou stranu jeskyně a vyběhněte nahoru. Vydejte se po cestě k východu z jeskyně, pak použijte zipline a vydejte se k císařské základně.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthroughStar Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough míření elektrošipkou BD-1 na zářící zdroj elektrické energie v jeskyni Marl Cavern

(Obrázek: EA)

Poté se chytněte, vyšplhejte a přeběhněte po stěně přes mezery před vámi, abyste se dostali k císařskému stanovišti 8L-055 Meditation Point. Nyní se vydejte směrem k imperiálnímu hangáru a aktivujte zdroj energie na stěně pomocí elektrošipky. Tím se spustí zipline, která vám umožní dostat se do vnitřku císařské základny. Pomocí lávek se spusťte na podlahu hangáru a pak bojujte s vlnami imperiálních vojáků, dokud nepřestanou přicházet.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough míření BD-1 Electro Dart na zářící zdroj elektrické energie v imperiální základně

Projděte centrálními dveřmi a vyjeďte výtahem s červenými světly nahoru, čímž se dostanete dále do základny. Vydejte se doleva ke Stormtrooperovi a bezpečnostnímu droidovi za oknem a oklamejte vojáka, aby vás nechal projít. Funguje zde kterákoli z možností triku mysli – „Nic k vidění“ nebo „Inspekce“, takže si jednu z nich vyberte a pak se vydejte chodbou vlevo.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough výtah s červenými světly v imperiální základně

(Obrázek: EA)

Až se dostanete do další oblasti, střelte pomocí elektrošipky do vzdáleného zdroje energie za pomalu se pohybujícím ventilátorem. Tím se zavřou některé dveře, které můžete zachytit a přeběhnout přes zeď, abyste se dostali na chodník na opačné straně této oblasti.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough mířící elektro šipkou BD-1 na svítící zdroj elektrické energie v imperiální základně za ventilátorem.

Získejte BD-1, který otevře dveře v další chodbě, a pak přeskočte do další chodby, kde se utkáte s nejtěžším bossem ve hře Star Wars Jedi Survivor. Vážně. Nejste připraveni na to, jak těžký je tento souboj s bossem. Je to opravdová zkouška vašich schopností a skutečný souboj s Calem, pokud jde o bojové dovednosti.

Star Wars Jedi Survivor Koboh procházka chodbou imperiální základny s průzkumným vojákem na jejím konci.

(Obrázek: EA)

Pokud se přes tohoto bosse dostanete, pokračujte výtahem nahoru, abyste se dostali na vrchol císařské základny, a poté se pomocí zipline dostaňte na vrcholový hřeben hory. Jděte po cestě, Elektro šipkou na zdroj energie před vámi aktivujte zipline a přejděte na druhou stranu, abyste se dostali k meditačnímu bodu Summit Ridge.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough mířením na BD-1 Electro Dart na svítící zdroj elektrické energie na vrcholu hory.

Konfrontace s Daganem v Kobohově observatoři

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod observatoří Cal vyhazuje balónek na skalní věž poblíž observatoře.

(Obrázek: EA)

Nyní, když jste na vrcholu, je čas dostat se k observatoři. Vyškrábejte se na římsu před vámi a pak seskočte na nižší úroveň, kde uvidíte přímo před sebou observatoř. Na této úrovni je automat na balónky, pomocí kterého můžete vyhazovat balónky a grappovat k nim – v jednu chvíli můžete mít aktivní pouze jeden balónek.

Pomocí funkce Force Pull uchopte balónek a pak ho silou zatlačte přímo před sebe. Zachyťte se balónku a pak se vystřelte na skalní věž před vámi. Na této věži je několik lián, ke kterým se můžete zachytit a pak na ně vylézt.

Nyní seberte další balónek z automatu na této věži a hoďte ho doleva. Zachyťte se balónu a pak se vydejte na další skalní věž.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod Cal vyhazuje balónek na skalní věž u observatoře.

(Obrázek: EA)

Stojíte-li na okraji této věže, přitáhněte si balónek z dávkovače dole a pak ho hoďte doleva, kde jsou další balónky. Chyť se balónku, který jsi hodil, a pak se vystřel k dalším dvěma balónkům, abys dosáhl skalní věže před sebou.

Přečtěte si více  Jak dokončit všechny FIFA 23 BUNDESLIGA ROK v recenze Riddles

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod Cal vyhazuje balónek na skalní věž poblíž observatoře

(Obrázek: EA)

Pomocí Relteru na této věži plachtěte směrem k observatoři a pak se grapplem na balónky dostaňte až na druhou stranu k Podstavci observatoře.

Vydejte se kolem konstrukce a vstupte do těsné mezery vpravo. Jakmile se dostanete do místnosti, vytlačte silou panel v okně a pak škvírou vystřelte elektrošipku na zdroj energie. Tím se otevře poklop ve stropě poblíž.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatory walkthrough BD-1 míří elektrošipkou na zdroj energie v místnosti plné kobohské hmoty

(Obrázek: EA)

Vraťte se skrz mezeru pro stlačení, skočte kolem poklopu a vlezte dovnitř. Otevřete dveře, abyste vypustili paprsek, a pak použijte Kobohův mlýnek, abyste propojili paprsek a kobohovu hmotu blokující dveře z této místnosti.

Nyní, když jsou dveře volné, můžete z automatu v této místnosti sebrat balónek a odnést ho ven. Vydejte se po schodech nahoru k místu, kde je stlačovací mezera, ale balónek hoďte na druhou stranu k další konstrukci. Pomocí balónku se dostaňte do další oblasti a pak se vydejte po schodech nahoru a dojděte k meditačnímu bodu Observatoř v podzemí.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod Cal vyhazuje balónek v observatoři.

(Obrázek: EA)

Vylezte ven a chytejte se přes balóny, abyste se dostali do další oblasti. Zde budete muset bojovat se spoustou imperiálních vojáků, Bedlam Raiders a droidů. Grabováním přes zničený chodník se dostanete do hlavní budovy observatoře – můžete také grabovat vlevo nahoru a přestřihnout kabel pro zkratku.

Vydejte se doprava podél hlavní budovy, přeběhněte po stěně na římsu před vámi a pak střelte elektrošipkou do zdroje energie za vámi na panelu běžícím po stěně. Tím panel zvednete, což vám umožní přeběhnout po zdi zpět a dostat se k lezecké mříži.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř procházení

(Obrázek: EA)

Přeskočte přes šplhací mříže a dostaňte se k velké konstrukci s rotující mříží. Chyťte se jí, slezte dolů a doprava a pak se vraťte nahoru, abyste dosáhli vrcholu konstrukce. Poté opět přeskočte na hlavní budovu.

Opět běžte doprava – nad soustavou pomalu rotujících vzpěr spatříte elektrický ohradník. Konce těchto vzpěr mají stejný bod zachycení jako balóny, takže se zachyťte a přeskočte kolem, abyste se vyhnuli elektrickému plotu, a pak se zachyťte na šplhací mříž.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod Cal skáče z turbíny, aby se vyhnul elektrickému plotu

(Obrázek: EA)

Přeskočte na lávku a vydejte se dovnitř hlavní budovy. Je tam výtah, kterým si můžete otevřít zkratku do podstavce observatoře, ale jinak se silovým výtahem dveřmi vpředu dostanete do další části budovy a k souboji s bossem.

Zde se utkáte s Urgostem, Pěstí Rayvise, který, přestože je plnohodnotným bossem, je jen obyčejným nepřítelem Bedlam Smasher. Urgost má stejnou sadu útoků kladivem, takže zde můžete k jeho poražení použít stejnou taktiku, jako když jste poprvé bojovali s Bedlam Smashery dříve v Lucrehulku.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatory walkthrough Cal bojující s Urgostem, Fist of Rayvis Bedlam Raider boss s kladivem

(Obrázek: EA)

Až Urgosta porazíte, střelte elektrošipkou do zdroje energie, čímž otevřete dveře napravo. Projděte jimi a pak skočte k velkému kvádru, který drží dvě ruce. Před sebou uvidíte Bodeho mladíka na podložce.

Abyste se k němu dostali, střelte Elektro šipkou do zdroje energie nahoře, čímž k sobě posunete rameno s balónky. Seberte balónek a hoďte ho těsně pod přistávací plochu před vámi. Chyťte se balónku a pak přeskočte na konstrukci přistávací plochy, kterou tvoří další rotující šplhací rošt.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatory walkthrough BD-1 střílející na svítící zdroj energie elektro šipkou

(Obrázek: EA)

Abyste se dostali kolem, musíte se pohybovat doprava proti otáčení šplhacího roštu. Vydejte se dolů a pak zpět nahoru, přičemž se vyhněte elektrické pasti, a pak se můžete dostat na přistávací plochu a setkat se s Bodem.

Nyní musíš vystřelit elektrošipku na rameno s balónkem, abys s ním opět pohnul. Vezměte balón a hoďte ho nahoru směrem k šplhací mříži v horním patře, kde je Bode, a pak se k ní zachyťte, abyste se dostali nahoru. Silou zvedněte mříž na stěně a jděte dovnitř, abyste se dostali do oblasti Diagnostické chodby.

Přečtěte si více  Jak používat desku s případem Alan Wake 2 a umisťovat nápovědy

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatory walkthrough Cal vyhazující balónek v observatoři

(Obrázek: EA)

Pokračujte dál a dostanete se do části s otočnými panely běžícími po stěně. Chyťte se a běhejte po stěně, dokud se nedostanete k zelené laserové bariéře, kterou můžete proběhnout. Ta vede k meditačnímu bodu Diagnostická chodba.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod Cal běží po zdi kolem observatoře

Z Meditačního bodu se tlačte dál a aktivujte tlačítko. Tím se otočí centrální oblast a odhalí se dva droidi MagnaGuard. Jakmile s nimi budete bojovat, vystřelte elektrošipku na zdroj energie v centrálním sloupu. Musíte to udělat třikrát, aby se centrální oblast otočila do správné polohy, a pokaždé se na vás vrhnou další droidi a nájezdníci.

(Obrázek: EA)

V závěrečné místnosti seberte z automatu balónek a vyhoďte ho dveřmi ven. Chyťte se ho a budete se moci dostat k několika šplhacím mřížím před vámi. Šplhejte po nich a pak přepněte na běhání po stěně a chytání se pohyblivých panelů stejně jako předtím. Nakonec se dostanete do oblasti centrálního mostu poblíž horní části observatoře.

Měli byste se vydat doleva a silou zabouchnout poklop, čímž se vám otevře zkratka zpět k meditačnímu bodu, ale abyste postoupili dál, musíte jít doprava a vylézt na mříž. Ta vede nahoru do oblasti pozorovací paluby, kde se budete muset s Bodem probojovat přes spoustu nájezdnických droidů.

Poté se chytněte nahoru na plošinu, abyste se dostali do oblasti Grand Occulus, a hned poté si odpočiňte v Meditačním bodě na pozorovací palubě. Vejděte do dveří před vámi a setkáte se s Daganem Gerou, se kterým dojde k závěrečné konfrontaci.

Souboj s bossem Daganem Gerou

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod Cal bojuje Dagan Gera

(Obrázek: EA)

Dagan Gera je opět v plné síle a v tomto prodlouženém souboji s bossem je docela hrozivým nepřítelem. Stejně jako v předchozím souboji ovládá světelný meč s dvěma čepelemi, ale velmi náhle přechází do dvojího postoje pro agresivní komba. Opět je zde nejlepším přístupem parírování jeho rychlých útoků a v tomto boji s bossem si ještě můžete pomoci Bodeho bojovou schopností.

Tento souboj s bossem je však několikrát přerušen cutscénami, přičemž každá z nich přináší nějaké změny ve zbytku boje. Po první cutscéně si Dagan vytvoří novou ruku, díky níž lépe ovládá svůj dvoubřitý světelný meč. Může také používat několik nových sil Síly s plošným účinkem, takže se ujistěte, že jste se od Dagana vzdálili, abyste se jim vyhnuli. V této fázi také nemůžete využít Bodeovu pomoc.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatory walkthrough Cal bojuje s Dagan Gerou s návnadami Síly

(Obrázek: EA)

V další cutscéně Dagan Gera změní arénu a znehybní Bodeho, čímž ho stále drží mimo boj. Dagan také může vytvořit své návnady Síly, které útočí a způsobují poškození, ale lze je zničit jedním zásahem. Jeho útok Síly s plošným účinkem má nyní i rázovou vlnu, které se musíte vyhnout. Parýrování zůstává důležité ve všech fázích, ale v této závěrečné části byste měli být připraveni také na úskoky a poměrně časté skoky, zejména proto, že nebudete mít k dispozici Bodeho pomoc.

Pokračujte v opotřebovávání Dagana Gera a nakonec ho tentokrát porazíte doopravdy. Cal získá Propastný kompas a bude připraven vzít si ho Cordova.

Přineste kompas do Kordovy na Jedhu.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod výtahem z oblasti Grand Occulus

(Obrázek: EA)

Chcete-li se dostat ven z observatoře, stoupněte si na desku uprostřed arény a ta vás přenese do nižší úrovně. Nastup do dalšího výtahu a až se dostaneš dolů, zahni doprava, aby ses dostal do třetího výtahu. Zde můžete také otevřít dveře vlevo a odemknout si zkratku zpět do oblasti podstavce observatoře.

Star Wars Jedi Survivor Koboh observatoř průchod trhlinou výstup po zipline

Třetím výtahem se dostanete až do oblasti Rift Passage v Kobohově čedičovém lese. Projděte dlouhou zipline pasáží a poté se dostaňte k meditačnímu bodu Rift Passage. Odtud rychle cestuj k Přistávací plošině a pak v kudlance odleť do Jedhy.

© GamesRadar+. Bez svolení nesmí být reprodukováno.

Frenk Rodriguez
Dobrý den, jmenuji se Frenk Rodriguez. Jsem zkušený spisovatel se silnou schopností jasně a efektivně komunikovat prostřednictvím svého psaní. Hluboce rozumím hernímu průmyslu a mám přehled o nejnovějších trendech a technologiích. Jsem zaměřený na detaily, dokážu přesně analyzovat a hodnotit hry a ke své práci přistupuji objektivně a spravedlivě. Do svého psaní a analýz vnáším také kreativní a inovativní pohled, což přispívá k tomu, že mé průvodce a recenze jsou pro čtenáře poutavé a zajímavé. Celkově mi tyto vlastnosti umožnily stát se důvěryhodným a spolehlivým zdrojem informací a postřehů v herním průmyslu.