Měl bys jít po levé nebo pravé stezce Oxenfree 2 Pemmican Trail?

Pokud jste se zasekli u rozhodnutí, zda jít po levé, nebo pravé stezce v Oxenfree 2, kde vás Jacob žádá, abyste se vydali po delší, ale snazší stezce, krátká odpověď zní, že na vaší volbě nezáleží. Tato volba se objeví v první půlhodině hry Oxenfree 2: Lost Signals a vypadá to, že by mohla být důležitým rozhodnutím, když se vydáte po stezce Copper Creek Trail na vrchol Pemmican Trail a dále, ale ukáže se, že vaše rozhodnutí nemá velký vliv. Zde je popis toho, co se stane, když se ve hře Oxenfree 2 rozhodnete jít po levé nebo pravé stezce.

Vysvětlení volby levé nebo pravé cesty na Pemmican Trailhead ve hře Oxenfree 2

Jacob chce jít dlouhou stezkou v Oxenfree 2 vlevo, protože nevyžaduje žádné lezení, takže se k němu můžete buď přidat, nebo stezku vpravo zdolat sami. Jak však bylo zmíněno, nezáleží na tom, kterou cestou se vydáte, když dojdete na tuto křižovatku, a obě cesty vás dovedou k Pemmican Trailhead, což je další oblast, kam se musíte dostat, abyste se dostali na vrchol Camber Cape a umístili první vysílač.

Oxenfree 2 Ztracené signály Riley a Jacob mluví při chůzi po levé cestě nahoru

(Obrázek: Netflix Games)Průvodce hrou Oxenfree 2

Jak dlouho trvá, než porazíte hru Oxenfree 2
Vysílače hry Oxenfree 2
Oxenfree 2 Jacobův dům
Oxenfree 2 Horseshoe Beach hádanky
Oxenfree 2 EMF booster hádanka

Když se v Oxenfree 2: Lost Signals vydáte s Jacobem nahoru doleva, můžete si promluvit o tom, proč se Riley vůbec vrátil do Cameny, a zeptat se Jacoba na sebe. Stoupání po cestě vpravo nahoru na vlastní pěst tedy znamená, že o tento rozhovor s Jacobem přijdete a skončíte jen dál před ním v Pemmican Trailhead, zatímco on se bude plahočit po cestě nahoru sám.

Oxenfree 2 Lost Signals Riley kráčí sama po pravé cestě

(Obrázek: Netflix Games)

Jít po cestě vpravo je sotva rychlejší nebo výhodnější než jít po cestě vlevo Oxenfree 2 a navíc přijdete o rozhovor s Jacobem, takže doporučuji jít po cestě vlevo. Pokud vím, nemá zmeškání tohoto rozhovoru žádný vliv na vaše zakončení v Oxenfree 2 a je to čistě chuťová záležitost, ale je to lepší než šplhat sám v tichu. V průběhu hry se však na tuto cestu budete muset vydat vícekrát, takže při opakovaných návštěvách může být užitečné jít raději pravou cestou.

© GamesRadar+. Nesmí být reprodukováno bez povolení.

Přečtěte si více  FC 24 Radioaktivní průvodce přidává nové karty pro Messiho a Kanteho
Frenk Rodriguez
Dobrý den, jmenuji se Frenk Rodriguez. Jsem zkušený spisovatel se silnou schopností jasně a efektivně komunikovat prostřednictvím svého psaní. Hluboce rozumím hernímu průmyslu a mám přehled o nejnovějších trendech a technologiích. Jsem zaměřený na detaily, dokážu přesně analyzovat a hodnotit hry a ke své práci přistupuji objektivně a spravedlivě. Do svého psaní a analýz vnáším také kreativní a inovativní pohled, což přispívá k tomu, že mé průvodce a recenze jsou pro čtenáře poutavé a zajímavé. Celkově mi tyto vlastnosti umožnily stát se důvěryhodným a spolehlivým zdrojem informací a postřehů v herním průmyslu.