Úplný návod na boj s Impériem Star Wars Jedi Survivor.

Cal se dostal do Koboh, ale tvrdé přistání způsobilo poškození kudlanky. Toto je první část docela dlouhého pobytu na Koboh a později se sem ještě několikrát vrátíš, abys prozkoumal další oblasti. Prozatím je však tvým cílem setkat se s Calovým starým společníkem Greezem a opravit hvězdnou loď.

Najděte Greeze

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod najít Greez

(Obrázek: EA)

Své putování začnete v místě havárie Gorge, ale musíte urazit poměrně dlouhou cestu, abyste se dostali na základnu Rambler’s Reach Outpost. Začněte tím, že půjdete po cestě vlevo, až budete nakonec nuceni projít tutoriálem pro BD Visor a BD-Noculars – nastavte maják na velkém stvoření Trontoshell.

Až to uděláte, vydejte se doprava a sjeďte výtahem dolů, abyste se dostali k meditačnímu bodu Gorge Crash Site. Odtud se vydejte doleva a stěnou přeběhněte po skalní stěně vpravo, abyste se dostali ke skalním plošinám a bojovým droidům. Pokračujte vpřed a dostanete se do jeskyně s dalšími droidy a Bedlam Raiderem. Pokračujte jeskyní dál Nyní se můžete dostat z jeskyně ven tak, že projdete temným tunelem a po hřebeni, pak vylezete nahoru a doleva po liánách. Přeskočte do další oblasti a aktivujte zkratku zipline zpět k Meditačnímu bodu, pak vyšplhejte po dalších liánách a dostanete se k dalším nájezdníkům a droidům.

Po tomto bojovém střetnutí vyběhněte po zdi do horní úrovně a pak skočte na žlutou plošinu v dehtové jámě. Chcete-li postoupit dál, musíte vyhodit do povětří žlutou hráz před vámi – to uděláte tak, že Silou vytáhnete z dehtu droidí miny a pak je Silou zatlačíte na hráz, abyste ji vyhodili do povětří a zaplavili oblast. Plošina, na které se nacházíte, se zvedne, což vám umožní dostat se na další římsu, kde můžete přerušit kabel a zřídit další zkratku.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough válečkový důl na přehradě

(Obrázek: EA)

Jděte po chodníku kolem dehtu, při tom projděte kolem jámového droida a dostanete se do oblasti opuštěné přehrady. Vydejte se z kopce dolů a dostanete se k meditačnímu bodu Derelict Dam. Odtud se vydejte doprava a přejděte ke žlutému, zaneřáděnému mostu. Místo toho přejděte na druhou stranu přeskočením mezery vlevo a pak seskočte dolů na plošinu v dehtové jámě. Určitě jste si všimli rozpadající se přehrady a tu budete rozbíjet stejně jako předtím, i když je zde několik kroků navíc.

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod dehtovým dolem na přehradě

Chyťte se lián, vylezte na hráz a jděte po ní. Dole před vchodem do budovy si všimnete nájezdníka a několika droidů – když počkáte, válečkové miny většinu z nich skutečně vyhodí do povětří za vás. Nyní jděte dovnitř a projděte tunelem doleva (zde najdete také postavu Vashtana Wolfa, který přežil ve Star Wars Jedi) a na konci vlezte do poklopu.

Přečtěte si více  Pokemon Red Speedrunner nastaví světový rekord tak dobrý, že mohl zabít kategorii

Pokračujte dál a pak si BD rozřízněte terminál, abyste aktivovali válečkový zásobník min. Seberte minu a pomocí Síly ji hoďte na prasklou stěnu jeskyně, abyste ji odpálili. Nyní proveďte totéž, ale u zaneřáděného mostu, abyste ho spustili na místo. Nakonec získejte válečkovou minu, která vás bude následovat přes most, a pak ji seberte a hoďte na přehradu, abyste ji vyhodili do vzduchu a zaplavili dehtovou jámu. Nyní můžete přeskákat po plošinách a dostat se na druhou stranu a k Trontoshell!

Star Wars Jedi Survivor Koboh návod vybuchující stěna jeskyně

(Obrázek: EA)

Dále tlačte na pilu, použijte výtah, sjeďte dolů a jděte po cestě doleva a bojujte s docela dost droidy. V této oblasti se nachází velká kostka, kterou musíte silou zatlačit ke zdi s modrým označením. Vylezte na krychli a stěnou oběhněte do horní oblasti, kde přeřízněte kabel a vytvořte lano, na kterém se můžete houpat.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough tlačení kostky

Spusťte se dolů a vylezte na římsu poblíž lana, pak se zmíněného lana chytněte a přehoupněte se na žlutou římsu, kde sedí Bogling. Následujte Boglinga tunelem a skokem po stěně nahoru. Tím se dostanete k meditačnímu bodu Southern Reach.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Pyloon's Saloon exteriér

(Obrázek: EA)

Jděte po cestě kolem do vlastního Southern Reach a v cutscéně se setkáte s ženou jménem Mosey a na dohled budete mít Rambler’s Reach Outpost. Stačí se vydat z kopce směrem k městu a dojdete k meditačnímu bodu Rambler’s Reach Outpost. Pokračujte do středu města a hledejte Pyloon’s Saloon – velkou budovu se svítícím nápisem nad hnědými dveřmi. Přistupte k ní a budete vrženi do cutscény, která vám představí Rayvise, vůdce Bedlam Raiders.

Souboj s bossem Zeikem

Star Wars Jedi Survivor Koboh návod na souboj s bossem Zeikem

(Obrázek: EA)

Jakmile Cal vstoupí dovnitř, pustíte se rovnou do boje s bossem jednoho z dalších nájezdníků, Zeika. Ti mají několik těžko blokovatelných útoků, ale nic příliš smrtícího a je celkem snadné je porazit. Přesně takovým nájezdníkům jako Zeik budete v průběhu hry čelit mnohem více, takže to berte jako úvod do nepřátel Jedi Survivor zaměřených na boj zblízka. Když jste se vypořádali se Zeikem, můžete konečně zamířit do Pyloon’s Saloonu a setkat se s Greezem!

Odpočinek ve sklepě

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod sklepní postelí

(Obrázek: EA)

Nyní je vhodná doba na průzkum saloonu, ale vaším cílem je odpočívat v útulné sklepní místnosti. Vydejte se přes bar a projděte dveřmi vpravo, abyste se dostali do kuchyně. Pak se vydejte dveřmi vlevo, abyste se dostali dolů do suterénu. Měli byste si odpočinout v meditačním bodě Pyloon’s Saloon, který se nachází dole, ale abyste mohli postoupit dál, musíte komunikovat s postelí.

Přečtěte si více  Průvodce znečištěním Cities Skylines 2

© GamesRadar+. Nesmí být reprodukováno bez povolení.

Frenk Rodriguez
Dobrý den, jmenuji se Frenk Rodriguez. Jsem zkušený spisovatel se silnou schopností jasně a efektivně komunikovat prostřednictvím svého psaní. Hluboce rozumím hernímu průmyslu a mám přehled o nejnovějších trendech a technologiích. Jsem zaměřený na detaily, dokážu přesně analyzovat a hodnotit hry a ke své práci přistupuji objektivně a spravedlivě. Do svého psaní a analýz vnáším také kreativní a inovativní pohled, což přispívá k tomu, že mé průvodce a recenze jsou pro čtenáře poutavé a zajímavé. Celkově mi tyto vlastnosti umožnily stát se důvěryhodným a spolehlivým zdrojem informací a postřehů v herním průmyslu.