Jak najít všechny artefakty Boha války a získat trofej kurátora

Existují dva důvody k nalezení všech artefaktů Boha války. Za prvé, je to jen odměna, ale opravdu je to všechno o Hacksilveru, který můžete vydělat za prodej dokončených setů. Je jich málo, co najdete v God of War: 34 artefaktů boha války v Midgardu, šest v Alfheimu a šest v Helheimu. Bude to chvíli trvat, ale náš průvodce vezme žihadlo z věcí a pomůže vám získat i kurátorskou trofej. Připraveni? Pojďme se sbírat.

• Bůh válečných tipů
  • Nejlepší brnění z války
  • Bůh války Nornir hrudní průvodce

Ztráty a nálezy

POLOHA: Wildwoods

Kolem vašeho domova v Wildwoods jsou čtyři ztracené hračky, které tvoří soubor ztracených a nalezených artefaktů. Doufám, že to nejsou staré hračky Atreus.

1. Na podlaze se nachází jedna ztracená hračka ve stejné mýtině jako váš domov, ale na opačné straně.

2. Ve druhém zúčtování poté, co opustíte domov, nejděte rovně přes most. Místo toho jděte po pravé straně a dole a na druhé straně najdete Ztracenou hračku.

3. Když se dostanete na kruhovou kamennou strukturu v Divokém lese, vydejte se cestou vpravo a držte se vlevo, jak uvidíte malé travnaté plošiny. Pokračujte dolů a jděte dolů řetězem. Poražte vlky, sbírejte kořist a pak na pravé straně najdete ztracenou hračku.

4. V oblasti, kde děláte své první zamrzlé ozubené dveře, je na opačné straně, než je brána, kterou musíte projít příběhem, obrovské dveře. Vraťte se sem, zabijte další vlky a nahoře v pravém horním rohu je Ztracená hračka.

Tváře kouzla

POLOHA: Průsmyk řeky

V rozsáhlé oblasti říčního průsmyku se nachází devět masek, které tvoří tvary tváří magie artefaktu.

1. Vedete řetězem vedle Wildwood’s Edge Mystic Gateway. Následujte chodbu a zvedněte první masku vedle sestřeleného rytíře.

• Místa svatyně boha války Jotnar
  • Jak porazit všechny bohyně války Valkyries
  • Mapy pokladů boha války

2. Z Brokova obchodu zamířte doprava a sjeďte na plošinu s dalším mrtvým vojákem, abyste našli další Tvář kouzla.

3. Po velké spike puzzle, otevřete dveře, které vám umožní ven a vyšplhat nahoru platformu. Vpravo je třetí maska ​​děsivá.

4. Poté, co vstoupíte do čerstvého zasněženého vzduchu v oblasti mimo past na špice, zamiřte podél hrany útesu a doleva, kde je další voják, který uchopil masku s chladnýma rukama.

5. Uvnitř jeskyní vedoucích z oblasti, kde bojujete s druhým trollem, je malá vyvýšená plošina vlevo pokrytá runami. Vylezte až nahoru a tam najdete masku.

6. Ve vypálené vesničce zamířte k druhé až poslední chýši – té, která spadne, když ji zasáhnete – a za ní najděte masku.

Přečtěte si více  Ubisoft Forward 2023: Vše, co potřebujete vědět

7. Vezměte obří blok, který je dole v jeskyních Dolních čarodějnic, a zatlačte ho dopředu, dokud nepadne do vody. Použijte jej k dosažení platformy, kde je maska ​​střežena vojákem.

8. Po svahu ze studny, která vede z jeskyní Dolních čarodějnic do lesa čarodějnic, je další mrtvý voják s maskou, kterou můžete chytit.

9. V Woods čarodějnicích je druhá tváří magie, ale je to neuvěřitelně snadné ujít, pokud se nedostanete do správné pozice. Hlavu nahoru řetěz k platformě s hrudníkem Nornir na to. Jděte přímo ke stěně stromů před vámi a pomalu se pohybujte směrem doprava, nakonec uvidíte padlého vojáka, a pokud se budete pomalu pohybovat, objeví se výzva k vyzvednutí masky.

Opustit loď

POLOHA: Devět jezer

Tečkované kolem devíti jezer je devět krásných loutek, které tvoří artefakt setu Abandon Ship.

1. V zapomenutých jeskyních je na vyšší platformě postavena loutka, kterou získáte ze zlatého řetězu poblíž přístaviště lodí. Je uhnízděný ve skalách na straně naproti hrudníku s strašidelným obličejem.

2. Na útesech Raven, zamiřte do řetězu u mrtvého obra. Na této plošině, vedle šifry, je další kostra Abandon Ship vedle kostry se štítem.

• Bůh války Niflheim tipy
  • Jak se dostat Bůh války oheň
  • Bůh války Oči Odina průvodce

3. Rozhledna je domovem další loutky, která je chytře uvězněna některými hroty. Použijte dřevěný kužel nad hrudníkem Nornir na pláži, abyste zatáhli hroty, a pak si nárokujte svou cenu.

4. Na hlavním mostě z Tyrova chrámu se vydejte po schodech doleva. Je tu mrtvý voják svírající loutku

5. Vydejte se do doku u věže Niflheimské věže a jděte nahoru výtahem. Mezi sudy vedle mrtvého těla vlevo od velkých dveří číhá další loutka.

6. Na vrcholu věže Helheim je další artefakt opuštěné lodi, vedle mrtvého vojáka vpravo od obřích dveří. Možná budete muset zabít pár věcí, než si to můžete vyzvednout.

7. V horní části věže Alfheimu je mimo hlavní dveře Mystic Gateway a hned vedle toho je další mrtvý chlapík s loutkou.

8. V Stone Falls, je další loutka u mrtvého chlapa ležícího na samém vrcholu na levé straně červené hrudi. Ale tam by mohly být nějaké čarodějnice, které se tě snaží zastavit.

9. Na Isle of Death vylezte až na vrchol oblasti s vrakem. Vlevo od této oblasti je hromada skal. Použijte svou sekeru k výbuchu červeného sudu skrytého mezi nimi, abyste odhalili polohu loutky za ní.

• Bůh války končí vysvětlil
  • Jak se dostat Tajemství boha války
  • Jaká norská mytologie (a MCU) nám může říci o pokračování Boha války
  • 1
  • 2
Přečtěte si více  Jak vyřešit knižní hádanku ve hře Assassin's Creed Mirage Serpent's Nest a najít Qabihovu skrytou komnatu?

Aktuální stránka: Artefakty boha války: Ztracené a nalezené, tváře magie, opuštěné lodi a

Další stránka Artefakty boha války: Rohy Veithurgard, Spoils of War, Bottoms nahoru a rodinné dědictví

Frenk Rodriguez
Dobrý den, jmenuji se Frenk Rodriguez. Jsem zkušený spisovatel se silnou schopností jasně a efektivně komunikovat prostřednictvím svého psaní. Hluboce rozumím hernímu průmyslu a mám přehled o nejnovějších trendech a technologiích. Jsem zaměřený na detaily, dokážu přesně analyzovat a hodnotit hry a ke své práci přistupuji objektivně a spravedlivě. Do svého psaní a analýz vnáším také kreativní a inovativní pohled, což přispívá k tomu, že mé průvodce a recenze jsou pro čtenáře poutavé a zajímavé. Celkově mi tyto vlastnosti umožnily stát se důvěryhodným a spolehlivým zdrojem informací a postřehů v herním průmyslu.