Úplný návod na Star Wars Jedi Survivor, který vám pomůže v boji s Impériem.

V další části dobrodružství s Kobohem se musíte vydat daleko za Rambler’s Reach Outpost, abyste nejprve otevřeli Lesní bránu, pak se dostali do Lesního masivu a pomohli Zee v jejím úkolu.

Otevřete Lesní bránu

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod lesní bránou

(Obrázek: EA)

Lesní brána je vysoká bílá brána, která je dobře viditelná z Rambler’s Reach Outpost. Pomocí mapy se vydejte obecným směrem ke značce cíle brány a měli byste putovat k meditačnímu bodu Swindler’s Wash. Všimněte si, že oblast je rozdělena malým kaňonem vyhloubeným řekou, přičemž brána je nahoře na druhé straně kaňonu, ale není zřejmé, jak se k ní dostat.

Chcete-li se dostat na druhou stranu, jděte podél potoka až k vodopádu a skočte do oblasti tůně – pozor, v této oblasti se vyskytuje velký červený tvor zvaný Bilemaw. Nyní se vydejte ke skalní stěně za samotným vodopádem a stěnou přeběhněte doprava až na římsu.

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod lesní bránou vodopád

(Obrázek: EA)

Odtud už jen běžte podél této strany kaňonu a skončíte přímo u Lesní brány. Po cestě si můžete zřídit zkratku zipline, která vede zpět k Meditačnímu bodu. Interagujte s bránou a Cal ji otevře pomocí Koboh Tuneru, který dostal od Zee. S otevřenou bránou se vydejte po cestě k Čedičové trhlině.

Dosáhněte lesního masivu

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod čedičovou trhlinou hroutící se skála

(Obrázek: EA)

Chcete-li přejít první oblast Čedičové trhliny, musíte nastavit lano, ale cestu lanu blokují některé vyčnívající skály. Začněte tím, že po stěně poběžíte doleva a sejmete skalní sloupy v této oblasti. Jeden se zcela zřítí a vytvoří most. Přejděte po něm a pak silou zatlačte na vyčnívající skály, abyste uvolnili cestu. Nyní se vraťte zpět a získejte BD-1, abyste aktivovali zipline a mohli cestovat na druhou stranu.

Pokračujte přes další oblast s vodním proudem, běháním po stěně a chytáním se, abyste se vyhnuli smetení. Projděte skulinou, pak se dejte po cestě vlevo a projděte oblastí, abyste se dostali k meditačnímu bodu Čedičová trhlina. Před sebou uvidíte několik droidů Bedlam Raiderů bojujících s imperiálními stormtroopery.

Jděte k droidům a Stormtrooperům a vyčistěte je, pak se vydejte dolů doprava. Tato cesta vede dolů do jeskyně, ale musíte přelézt mezeru pomocí lián na stěně. Na druhé straně jsou další troopeři, se kterými je třeba bojovat, ale jakmile se s nimi poperete, můžete si zřídit zkratku na zipline, která vás dovede zpět k Meditačnímu bodu.

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod silou tahání kusů skály

(Obrázek: EA)

Pokračujte dále do jeskyně a poté sjeďte po skluzavce dolů, abyste se dostali do oblasti s několika troopery a Bilemawem. Jakmile se vypořádáte s těmito nepřáteli, vydejte se k okraji útesu a začněte silou vytahovat kusy skály z protějšího útesu. Přeskočte na ně a dostanete se ke stěně, po které běží stěna, a k popínavým liánám, které vedou do další oblasti – další jeskyně se zelenou Twi-lek ženou zvanou Toa.

Přečtěte si více  Jak vyrobit a používat hák v Enshrouded

Pokračujte jeskyní dál a pokračujte po cestě vlevo, ale nezapomeňte také odsekat skalní pilíř, abyste vytvořili mostní zkratku vedoucí zpět k Meditačnímu bodu. Během chůze se část skály zřítí a rozdrtí pár imperiálních vojáků. Zdá se, že zřejmou cestou je použít šplhající liány, abyste obešli trosky a šli do kopce, ale ve skutečnosti musíte seskočit z římsy napravo od lián a pak pokračovat dolů, abyste se dostali do nižší úrovně džungle – cesta do kopce však vede k Stim!

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Cal běží džunglí

(Obrázek: EA)

Na dně džungle se na mýtině setkáte s dalším Bilemawem. Jakmile ho porazíte, jsou zde další kusy skály, které můžete Silou vytáhnout ze stěny útesu, což vám umožní dostat se do další oblasti.

Vydejte se po cestě dolů a narazíte na podivné částice, které potlačují Calovy schopnosti a dusí ho – zůstaňte v nich příliš dlouho a zemřete. Protlačte se dál skrz částice a dostanete se do velké oblasti s jámou posetou těmito věcmi. Abyste se přes ni dostali, vydejte se doprava a šplhejte po liánách a kovovém trámu. Tím se dostanete na horní plochu, ze které můžete přeskočit na kovovou plošinu v jámě. Stěnou seběhněte dolů do propasti a dostanete se do oblasti Lesní pole a Meditační bod.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough lezecká trasa přes částicovou jámu

(Obrázek: EA)

Nyní jste ve správné oblasti, ale k cíli vás čeká ještě poměrně dlouhá cesta a nezničitelné bariéry z pavučinovité hmoty Koboh prozatím blokují kritické cesty. Začněte tím, že se od meditačního bodu vydáte doleva a silou zatlačíte kovovou tyč dolů. Nyní přejděte po plošinách a mřížích před vámi, vyhněte se částicím pod nimi a poté vylezte nahoru a doprava. Až se dostanete na vrchol této masivní budovy, spatříte masivní ptačí stvoření zamotané do kobohské hmoty. Z této pozice můžete také nastavit zkratku zipline.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Stavba lesního masivu

Poté se vydejte dolů do spodní části budovy a skočte na šplhací mříž vpravo vedle pavučiny z hmoty Koboh. Šplhejte po ní tak dlouho, dokud Cal ve skriptovaném okamžiku nespadne. Nyní musíte přeběhnout po stěně do předchozí budovy, abyste postoupili, a také zde můžete otevřít dveřní zkratku.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough lezení po mříži na budově lesního pole

(Obrázek: EA)

Pokračujte stavbou, dokud nepřejdete přes most do další budovy. Zde budete čelit zuřivému stvoření Mogu, takže buďte opatrní. Poté vylezte nahoru pomocí mříže na konci mostu a dostaňte se na střechu.

Až tam budete, skočte dolů doprostřed a najděte další kouli a spojku. Přesuňte kouli do spojky, čímž vytvoříte paprsek, který zničí bariéru z Kobohovy hmoty před vámi, vedoucí zpět k meditačnímu bodu, a dokonce i tu na protější straně.

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod koulí a spojovacím paprskem ničícím kobohovu hmotu

(Obrázek: EA)

Přeběhněte po chodníku, následujte paprsek do protější oblasti a vyskočte na kovovou plošinu. Z tyče se můžete zhoupnout na výstupky, které vás vyvedou ven z této budovy – můžete také přestřihnout kabel a zřídit si zkratku, jakmile se dostanete na horní pozici. Z kabelové zkratky seskočte doleva a pak se vydejte doprava nahoru.

Přečtěte si více  Nejlepší spin-off hry Resident Evil je i po 21 letech stále nejvíce nedoceněný

Až budete na vrcholu kopce, vydejte se doleva a po další cestě vedoucí do průrvy. Tím se dostanete do oblasti Bilemaw Den a Meditačního bodu – v malé jeskynní oblasti nezapomeňte sebrat esenci Síly, která poskytuje schopnost Zmatek: Hlavní fauna. Dále se vydejte na kopec a dojděte k malému císařskému táboru, který je pod útokem Bilemawů. Pomocí nové schopnosti můžete zajistit, aby Bilemaw pokračoval v útoku na Imperiály.

Jděte po cestě skrz císařský tábor kolem dokola doleva a pak se vyšplhejte po útesech až k létajícímu stvoření zvanému Relter. Po cutscéně můžete Reltera zkrotit a odemknout si tak schopnost plachtit s jakýmkoli Relterem, kterého najdete. Skočte na tohoto Reltera a proleťte s ním propastí, abyste se dostali k další budově Lesního pole. Nezapomeňte také otevřít dveře ve skalní stěně napravo, abyste si otevřeli zkratku k meditačnímu bodu Bilemaw Den.

Star Wars Jedi Survivor Koboh návod k plachtění na ochočeném netopýřím stvoření podobném reterovi

(Obrázek: EA)

Obejděte budovu a bojujte s čekajícími Stormtroopery, pak se dostaňte k Relteru a s velkým paprskem plachtěte na centrální mýtinu. Silou stiskněte páku a otočte paprsek tak, aby zničil bariéru z Kobohovy hmoty, která blokuje cestu k meditačnímu bodu Lesní pole. Opět otočte paprskem, abyste zničili kobohskou hmotu uvězňující velkou ptačí bytost a otevřeli novou cestu.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough centrální paprsek osvobozující ptáka

Jděte po paprsku k mřížím, po kterých jste předtím lezli – když je pták pryč, můžete bezpečně přelézt. Seskočte dolů do další oblasti a pak pomocí Relteru přeleťte k císařským vojákům u hlavního vchodu do věže Lesního pole. Až se s nepřáteli poperete, můžete otevřít zkratku dveří, která vede zpět na centrální mýtinu s paprskem.

Dále si všimněte spojky směrem k věži pole. Vraťte se na centrální mýtinu, seberte kouli paprsku a pak ji odneste ke spojce – při přenášení předmětu nemůžete skákat, takže musíte kouli nejprve přehodit přes mezeru a pak ji vložit do spojky. Přejděte po vytvořeném mostě, znovu seberte kouli a hoďte ji do další spojky, abyste se dostali na druhou stranu k výtahu Forest Array. Vyjeďte jím nahoru a dostanete se k meditačnímu bodu Rehabilitační křídlo.

Star Wars Jedi Survivor Koboh průchod lesním polem věže koule a spojky hádanka

(Obrázek: EA)

Projděte Rehabilitačním křídlem a nechte BD-1 rozříznout terminál, čímž zapnete pole. Nyní projděte dveřmi vpravo. Tím spustíte cutscénu, ve které Cal položí ruku na bacta nádrž, což následně vede k hratelné vzpomínkové sekvenci. Stačí si poslechnout dialog mezi dvěma Jedii, Santari Khri a Daganem Gerou, a pak jít dopředu, abyste se automaticky teleportovali do další oblasti. Takto postupujte, dokud sekvence neskončí další cutscénou. Po cutscéně, v níž je Dagan Gera osvobozen z bacta tanku, s ním budete muset bojovat, protože bohužel přijal temnou stranu Síly – ach jo!

Přečtěte si více  Lies of P Black Rabbit Brotherhood průvodce bojem s bossem

Souboj s bossem Daganem Gerou

Star Wars Jedi Survivor Koboh návod na souboj s bossem Dagan Gerou

(Obrázek: EA)

Nedovolte, abyste Dagana Geru kvůli jeho jedné ruce a skutečnosti, že právě vstal z velmi, velmi dlouhého spánku, podcenili – je to stále schopný uživatel Síly a držitel světelného meče, ale rozhodně je na slabší straně. V tomto souboji s bossem používá hlavně kombo útoky šavlí, které mohou být neúprosné, ale zároveň je lze snadno přečíst a při každé příležitosti je třeba je parírovat, abyste snížili jeho blok.

Má také několik nebezpečných neblokovatelných útoků, které však mají dlouhé vyhrávky, díky nimž se jim lze snadno vyhnout, a nemají ani nijak zvlášť dobrý dosah. Využijte tento souboj s bossem jako příležitost k procvičení technik boje zblízka, jako je parírování a dokonalé úskoky, protože ve zbytku hry budete čelit mnoha dalším nepřátelům zaměřeným na boj zblízka.

Opusťte lesní masiv

Star Wars Jedi Survivor Koboh návod na opuštění věže Forest Array

(Obrázek: EA)

Bohužel, než se vám podaří Dagana Gera porazit, objeví se jeho kumpáni z Bedlam Raider, včetně Rayvise, aby ho zachránili. Nyní však můžete pole opustit tak, že vyjdete oknem ven a vylezete po kovové tyči vlevo. Pomocí zipline se pak můžete dostat dolů k Relteru. Pomocí něj se svezte až k Nekko Pools a Meditačnímu bodu.

Zkontroluj kudlanku

Star Wars Jedi Survivor Koboh návod Nekko Pools wall running walls

(Obrázek: EA)

Začněte tím, že použijete stěny pro běhání po stěně nalevo od Meditačního bodu, abyste se dostali přes jeskyni s vodním proudem. Sklouzněte dolů do další oblasti a můžete si ochočit tvora Nekko, na kterého se můžete posadit. Důležité je, že na Nekko nemá vliv strmý a kluzký terén, takže na jednom z nich se vrať cestou, kterou jsi přišel k Meditačnímu bodu, a pak vyjeď na mokrý kopec před sebou.

Až se dostanete ke žlutému plotu s modrými dveřmi, dvakrát skočte na svého Nekka, abyste Cala povzbudili a on se dostal na druhou stranu. Otevři dveře u plotu, aby tvůj Nekko mohl projít, a pak pokračuj po cestě dolů, až se dostaneš do oblasti zvané Zaniklá osada. Jděte po cestě a po levé straně si všimněte meditačního bodu Bygone Settlement, ke kterému se dostanete stejným trikem s dvojitým skokem na svém Nekkovi.

Star Wars Jedi Survivor Koboh walkthrough Bygone Settlement Meditation Point nalezený při jízdě na Nekkovi

(Obrázek: EA)

Pokračujte dál a uvidíte, jak kudlanka přiletí a přistane poblíž Pyloon’s Saloon. Přeběhněte tam a pak si promluvte se Zee. Řekne, že zůstává v saloonu, ale otevře si obchod. Mezitím Cal, Greez a Bode hledají Cere někde na Jedhu. Než se tam vydáte, je teď vhodná doba navštívit Domain obchod a utratit všechny nasbírané Prioritní úlomky, třeba za záhadný klíčový kód Star Wars Jedi Survivor.

© GamesRadar+. Bez svolení nesmí být reprodukováno.

Frenk Rodriguez
Dobrý den, jmenuji se Frenk Rodriguez. Jsem zkušený spisovatel se silnou schopností jasně a efektivně komunikovat prostřednictvím svého psaní. Hluboce rozumím hernímu průmyslu a mám přehled o nejnovějších trendech a technologiích. Jsem zaměřený na detaily, dokážu přesně analyzovat a hodnotit hry a ke své práci přistupuji objektivně a spravedlivě. Do svého psaní a analýz vnáším také kreativní a inovativní pohled, což přispívá k tomu, že mé průvodce a recenze jsou pro čtenáře poutavé a zajímavé. Celkově mi tyto vlastnosti umožnily stát se důvěryhodným a spolehlivým zdrojem informací a postřehů v herním průmyslu.